Rabu, 17 Disember 2014

CUTI SEKOLAH

ASSALAMUALAIKUM..

lama tak dengar khabar..  pernah dengar x lagu apa khabar yang altimate dengan sonaone nyanyi tu.. (choros) aku tanya apa khabar 4x... semua.. haha lawak.. baiklah..sekarang tinggal berapa hari je lagi nak buka sekolah... sekiranya sepanjang saya menulis blog ini ada yang  terguris hati tersalah tulis or cakap.. atau ape2 sahaja kesalahan yang saya pernah lakukan harap dimaaf kan.. 

sepanjang cuti ni saya menolong abang saya berniaga.. iaitu jual apam balik.. dalam 2 minggu nak masuk 3 minggu dah saya menolong abang saya.. selalunya saya akan menyertai kem.. kem cuti sekolah untuk anak2.. tapi tahun ni tak ada.. sebab saya tolong abang berniaga.. hahah

saya telah pown membeli barang sekolah.. now tunggu nak buka sekolah ja.. sekolah saya ni ada hantar surat cinta.. iaitu kelayakan masuk asrama atau tidak.. haha.. saya tak terrima lagi surat cinta dari sekolah lagi.. huummpp.. nasib bas\dan.. sabar lah wahai hati.. tidak mengapa.. akhir tahun saya akan menolong cikgu di sekolah untuk membahagikan buku kepada pelajar tingkatan 1.. almaklom lah.. suka tolong sikit ni..heheh

dalam masa cuti sekolah ni pown ada kerja sekolah kan??? aissshh.. almaklom lah.. dah nak naik tingkatan 5 kan.. ?? kena la rajin usaha sikit.. adduuhh.. itu lah seorang pelajar.. apa2 pon doakan saya pada tahun hadapan ..dah nak naik tingkatan 5 dah ni.. doakan kejayaan saya yea..

baiklah sehingga sini sahaja.. celoteh saya,, saya nak berundur diri dulu.. jumpa lagi.. 

assalamualaikum w.b.t 



Tiada ulasan:

Catat Ulasan